Varmt te och ett CV.

Idag har jag fått reda på att ett äldreboende här i närheten vill att jag ska komma på intervju.
Yes tänkte jag direkt. Då han sa att jag skulle ta med mitt CV blev jag mer orolig, jag har aldrig skrivit ett CV!
Men har ägnat eftermiddagen till detta, fått lite tips på nätet som hjälp. Även börjat skriva på ett personligt brev, vilket enligt mig är det svåraste. Det är så svårt att lyfta sig själv. Men det går framåt.. Jag lär mig mer och mer att tro på mig själv och att kunna se och erkänna mina bra sidor.
Vet ännu inte när intervjun blir, vi skulle höras av imorgon igen. Själva intervjun är inget jag är nervös över, jag kan bara vara mig själv!
Så, vänner håll tummarna att jag får mycket jobb framöver!!
 
Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0