Självkänslan blir sakta bättre.

Jag ha alltid haft ganska dålig självkänsla, och sett ner på mig själv. Detta är något jag försöker ändra, och min man är stor del i att jag lyckas. Jag har svårt att ta in allt, att helt plötsligt se mig själv på ett annat sätt.

Nu när vi flyttat till en ny stad så blir jag glad av att få komplimanger av nya vänner och bekanta. Jag får höra att jag är en glad och positiv tjej som dessutom sprider glädje. Glory to God.
Det skakar om min bild av mig själv. Hur ska jag ta till mig allt? Lite i taget antar jag.

Jag är tacksam att kunna få vara mer som jag vill vara, och inte fastna i gamla mönster. Tacksam för fina vänner vi lärt känna här i jkpg.

Love, M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0