När livet är en uppförsbacke.

Ibland är livet tungt. Just nu har jag en sådan period, av många olika anledningar. Studierna är tuffa, och behöver skriva om två tentor. Gick från att vara utbränd till att plugga på heltid, och började med något jag aldrig sysslat med, kanske är det anledningarna?
Även slutat med mediciner som jag ätit ett tag, vill helt kunna lita på Gud, och jag vet att jag kommer bli helad. Men just nu är det tungt, känslorna är överallt och det rinner mycket tårar.

Det som håller mig över vattenytan är min stöttande och trygga man!
Även att jag nu äntligen kommit in i träningen igen, endorfiner är bra!!

Jag har kommit upp för backar förut, ska nå toppen på denna också!!


Love, M





Bilden; när man står vid botten av uppförsbacken, och inte ser målet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0