Hur mår Z?

Jag sov väldigt dåligt inatt, en anledning var att jag hade mardrömmar om Zilungile. När jag nu på morgonen smsade henne så berättade hon att hon svimmat igår och blev inlagd på sjukhus. Hon var redan hemma igen. Men jag blir alltid orolig!!
De har ganska mycket pengar kvar av det vi alla skänkte, något de använder sparsamt. Z och hennes man är i en tuff situation då de blir utsparkade ur huset där de bor i slutet av mars. Varför vet ingen. Kvinnan de hyr av är speciell och har en dålig attityd, jag har själv träffat henne. De är mitt uppe i att leta efter någonstans att bo, något som ser ganska mörkt ut.
Lets pray!!
Alla denna stress gör inte gott för Zilungiles hälsa och var förmodligen anledningen till att hon svimmade och hamnade på sjukhus.

Vi hade föreläsningar om HIV/aids igår då vi pratade om virus. Då jag lär mig mer blir jag mer rädd för jag inser vilket dåligt skick min vän är i. She is alive cause of God's grace!

Be med oss för Z och hennes man!!

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0