Words from God.

Ibland kan jag bli rörd, rörd över att jag är speciell, att Gud har en stor plan för mitt liv.
Vi fick förbön igår Ryan och jag. Det är så häftigt att få ett ord bekräftat som jag fått innan. Som handlar om vad Gud har för plan för mitt/våra liv. Jag är tacksam att han vill använda lilla mig till något större, att få hjälpa andra människor. Något annat som var viktigt är att han nu förbereder mig på vad som komma skall, andligt, känslomässigt och yrkesmässigt. Jag börjar se och förstå saker som hänt, detta är bara en början till ett rikt liv.
Vi hoppas att allt vi gör ska ge ära till Herren, the Lord!

Tack Gud för att du har omsorg om mig!
Love


Picture, vättern från bilen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0