En lång väg startar med ett steg.

Det är en lång väg tillbaka efter en utbrändhet. Som många av er vet har jag inte kunnat göra mycket under hösten, mest vilat och laddat om. Jag har tappat en stor passion, träningen! Jag inser vilken färskvara det är.
Nu blir det att börja helt på nytt, vilket är tungt. Men jag vet att jag kan, jag har varit på topp för mindre än ett år sedan.
Idag var första riktiga träningen, cykling på träningscykeln vi lånat av mamma och pappa. Jag insåg ganska fort att jag inte kan pusha mig så som jag är van vid. Jag vill vara på den säkra sidan och ta små steg. Jag blickar framåt, jag ser fram emot om några månader när min kropp (förhoppningsvis) kommer vara fit och mer hälsosam.
Dags att provträna på olika gym här i stan. Har två som jag väljer mellan, upp till bevis.

Håll tummarna för mig!

Kärlek!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0