Tillsammans kan vi hjälpa.

Det är alltid känslosamt att komma tillbaka till Afrika. Mina ögon fylls av tårar, dels av glädje med och av hjälplöshet. Att se så många människor som behöver hjälp gör att jag får ont i hjärtat. Jag vill hjälpa alla. Tyvärr är det en omöjlighet. Det finns människor i min närhet som behöver hjälp, så varför inte börja där?
Det som jag verkligen vill är att hjälpa människor med HIV/aids. Jag ber att jag ska få kunna hjälpa, med allt som behövs. Vi har inga pengar, men jag litar på Gud. En vän till mig är väldigt illa däran pga aids, det jag känner i mitt hjärta är bara en liten del av vad hon faktiskt går igenom. Hon inspirerar mig!
När hon orkar träffa mig så kommer hon också berätta mer för mig, och jag kommer dela med er alla, då jag hoppas att vi tillsammans.

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0