Frustration!

Min kropp är helt slut..En trötthet som jag aldrig känt innan.. En trötthet som inte försvinner med bara sömn.. 
Men jag vill fortarande så mycket, jag vill kunna jobba, träna, socialt liv med vänner. Men just nu så orkar inte min kropp. Hur ska jag sänka kraven på mig själv? Det är så frustrerande att inte kunna jobba, när jag vill och vi dessutom behöver pengarna. Hur ska jag bara kunna vara, och vila i att jag faktiskt behöver sänkta farten i mitt liv ett tag framöver, så att både kropp och själ ska kunna läka.
Jag blir trött på mig själv när jag inser att jag tänker på vad andra ska tycka, framförallt på min arbetsplats. Drömmde mardrömmar om att det inte var ok att jag sjukskrev mig. Varför ska det ens uppta mina tankar?
I slutändan är det viktigaste att jag mår bra, att jag nu lyssnar på min kropp. Om det handlar om att större delen av dagarna ligger i sängen eller framför tvn, så får det vara så. Jag måste acceptera att läget är som det är. Det får bli några lugna månader, snart lugn vår i Sydafrika. Där får min man ta hand om mig, ta mig på lite dejter, för lugna saker orkar jag även om det gör mig matt efteråt. Och möta sommaren i Sydafrika ska jag nog orka.
 
Ta gärna med mig i era böner, att jag ska finna lugnet i nuläget och få ge mig själv och min kropp tid att läka.
 
Love
Fru Bahlmann
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0