Vi är många som tycker lika.

Jag gillar kvalité och djupa samtal, så att det blir sådär på riktigt. Man kommer varandra in på livet, på riktigt. En sådan kväll hade vi igår, ärliga frågor och ärliga svar. När någon vågar säga vad de känner sig så visar det sig ganska fort att vi andra kände likadant. Hade ett intressant samtal om dagens samhälle, teknik och att alltid vara mottaglig. Jag tror vi alla kom fram till att det är ok att inte alltid svara i telefonen t.ex. Jag behöver inte längre ha dåligt samvete över att jag ofta inte orkar prata i telefon, jag behöver inga bortförklaringar.
En såndär kväll, en sån där fika där många timmar går jätte fort. Jag uppskattar er tjejer, att bara få vara, som man är. Inga krav på att alltid hålla kontakt, när man ses eller hörs så är det som vanligt. Man vet vart man bara varandra, varför göra det mer komplicerat? Det hade varit kul att vara i Göteborg i höst med er. Men, i vår ser jag fram emot mer kvalitéts häng med er.

 

Love



Kommentarer
Clara

kram!

2012-09-23 @ 14:28:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0