Tankarna snurrar.

Tankarna snurrar...
Jag är så tacksam för att pengar jag fått in för att kunna hjälpa min vän Z.
Men hur hjälper man någon där inte mycket medicinskt finns kvar att göra?
Till ett så bra liv som möjligt, mat, kläder?
Och såklart tillfälliga mediciner och de där dropparna för hjärtat som hon behöver.
Vi ska träffas imorgon, ladda hennes skafferier och medicinskåp. Sen har hon lovat att jag få komma hem till henne, något som är väldigt känlsigt. Hon skäms över vart de bor och hur de bor. Jag är tacksam att hon låter mig komma. Ingen dömer. Kanske ser jag något annat sätt att hjälpa henne? Jag tar med mig kameran och hoppas hon låter mig ta kort. Hoppas även det är ok att jag lägger upp dem här sen.
 
Ni som inte hört hela historien, kolla tidigare inlägg.
Sluta inte be, vi tror på en Gud som gör under.
Vi ber för helande, kärlek, tröst, styrka!
 
 
Love
Maja


Kommentarer
Anonym

Krama Z från mig! Hon duger som hon är och bor!!!!

2012-10-24 @ 23:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0