Utbränd.

Utbränd? Fun, no!
Efter all bröllopsstress (och ja, vi hade dubbelt upp) gick jag in i väggen. Ganska komiskt att allt berodde på bröllop. Det har varit några jobbiga månader.. Att gå från att träna var och varannan dag till att knappt orka gå runt i lägenheten.. I början kunde jag knappt läsa en sida i en bok, var helt utmattad.
Jag blir sakta med säkert återställd, läste nyligen ut tre hela böcker. Yay. Orkar fortfarande inte träna, vilket jag så gärna vill. Tar lite lugna promenader de dagar då jag har lite mer energi. Jag har inte orkar vara så öppen med det här i bloggen innan. För mig kändes det som ett misslyckande, jag kunde inte jobba, inte träna, allt jag behövde var att vila, sova. Jag vill bara vara lyckligt nygift!

Så tips till alla er vänner som gifter er nästa sommar; Låt inte alla små saker stressa er, njut, för planeringen är KUL. (Och detta händer inte alla brudar! Kanske blev lite extra stress när vi slog ihop två kulturer?)

Tack för allt stöd vänner.
Jag lääängtar tills dagen då jag orkar börja träna riktigt igen och när vi får lite struktur i livet. 🙏

Love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0