Uppdatering om Z.

Hon tar dag för dag.. Men något som inte är bra att hon de senaste veckorna gått ner 10kg. Väldigt kritiskt i hennes läge. Hon har en tid hos en läkare i Durban den 18 dec angående hennes hjärtoperation.
Vi har fortfarande pengar kvar som jag vill använda på bästa möjliga sätt. Vi har hjälp Z mycket med mediciner, krämer, mycket mat, hyra, kläder och airtime. Hon är så tacksam för all hjälp!

From Z;
"U are my gurdian angel. I thank god to have u and your husband in my life
God bless u and your entire family! The love u showed me! Thankx
God is going to bless your family abodantely for doing this for me. I really don't know what to do right now!! Only to give thanks to god for having a loving family like yours"


Love & blessings
to you all.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0