Spännande framtid.

För alla er som inte vet så flyttar jag och min man till Sverige om en månad. Woho. Jag längtar! Jag gillar inte att leva för framtiden och inte i nuet. Men i nuläget känns allt som en väntan, väntan på att få starta vårt liv som Herr och Fru. Vi har fått en lägenhet i Jönköping. Ni måste hälsa på oss! Papsen är även på jakt efter en bil för oss.. Det ser ljust ut för Ryan med jobb. Nu håller vi tummarna för att jag ska kunna börja plugga. Om två veckor vet vi.
Allt är så spännande!!! Men det kommer inte bli lätt att säga hejdå till Ryans familj, min andra familj. Nackdelen med att komma från olika kontinenter är att man är alltid ifrån nära och kära. Alltid någon att sakna. Men tack för dagens teknologi, vi kan a kontakt med alla varje dag vilket underlättar.
Vi kommer att ta vara på vår sista månad i Afrika, vi ser fram emot en varm jul med Bahlmanns.

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0