Någon annans bröllop?!

Jag ska gifta mig, jag fattar det inte ens själv. 1 månad och 4 dagar kvar och det känns som om jag planerar någon annans bröllop.. Blir mer och mer overkligt för var dag som går.

Samtidigt, som jag inte kan vänta på att få gifta mig med Ryan, min bästa vän. Han upptäckte ett kors på min vänstra hand, i form av födelsemärken, han brukar skoja och säga att mitt äktenskap blir välsignat. Det tror jag absolut, är redan välsignad!!!!

Att planera ett bröllop är att ha mycket i huvudet... Jag brukar inte glömma, men när det för mycket på en gång blir det svårt att komma ihåg allt, små to do listor blir till stor hjälp!!! Allt är i enkelhet men genomtänkt. Kommer bli fint men inte dyrt. Vem har sagt att det måste vara dyrt för att se fint ut?!


Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0