Ditt största beslut.

En man i vår församling kom fram till mig häromdagen och sa något i stil med
"Hur känns det nu när du ska åka och fatta ditt livs största beslut?"
Jag blev lite full i skratt, som om jag inte har nog att tänka på, jag behöver inte mer press.
Även om jag inte är stressad och att gifta sig med Ryan känns som det mest naturliga så blir det annorlunda när folk säger det på ett sådant sätt.

En taxi chaufför igår på jobbet jämförde giftermålet som att köpa en ko.
"Att gifta sig är som att köpa en ko, man får samma mjölk var eviga dag.
 Ibland kanske man går till ica och känner, idag vill jag ha lättmjölk och en annan dag vill man ha fetare röd  mjölk. Men då sitter man där med samma mjölk."

Mitt svar var då, min mjölk är jätte god och jag älskar den. Jag kan dricka den varje dag!
Man får höra många roliga liknelser eller andras berättelser när man berättar att man ska gifta sig. 

Love!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0