Grå söndag.

Idag är det en grå dag, både utomhus och hos mig själv. 
Har en lugn helg efter en hektisk vecka...
Men idag känner jag mig uttråkad, kanske lite socialt umgänge skulle hjälpa?
Eller kanske träning?
Jag behöver plugga.. Men energin för det känns långt borta, samtidigt som att jag har inget att göra, så kanske skulle få gjort lite nytta..

Jag saknar Ryan mer än någnsin...
Det är konstigt att man kan sakna allting, alla små saker, till och med saker som faktiskt störde mig lite när han var här. Som att plocka upp kläder som ligger på golvet t.ex. Alla små saker som kanske inte är så uppenbart att man ska sakna. Vi har varit ifrån varandra mer än en månad, och det är två månader kvar till vi ses idag. Hur ska det gå? Det kommer gå, men tufft är det. Allt fokus på jobb och träning och blicken mot bröllopet!!!!!

Hoppas ni alla har en fin söndag.
Sprid kärlek i er omgivning!

Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0