2 fantastiska år!

Kommer ihåg dagen för två år sedan, Ryan och jag hade precis bestämt oss för att försöka oss på ett förhållande. Vi ville berätta för hans föräldrar, Michele's första kommentar var: Hur ska ni göra det?
Vi hade inget svar.. Och ärligt talat så vet jag inte om jag trodde det skulle fungera..
Men här är vi två år senare och mitt uppe i bröllops planering.
Det har varit tufft, distansförhållande är inget jag rekomenderar. Att komma från två olika kulturer är också en utmaning, men inget vi inte klarar. I slutändan är allt kämp och slit, all längtan och tårar värt det.
Jag är lycklig och har verkligen hittat mannen i mitt liv, min absolut bästa vän.
Tack för att du alltid finsn vid min sida, för att du stöttar och uppmuntrar och bara älskar mig.

Ryan, jag älskar dig!

Love




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0