Tröttsamt med bröllopsplanering.

Jag är trött på detta, trött på att planera bröllop. Eller själva planerandet går alldeles utmärkt, inte värst mycket kvar att fixa.
Mer allt runtomkring, alla människor som har något att säga och tycka om saker. Allt läggs på mina axlar.
Att folk kan klaga..
Det är våran dag och allt jag vill är bara att folk visar respekt för hur vi vill ha det.
(Bara le och låtsas att gilla det även om ni inte gör det. För vi gillar det, och det är så vi vill ha det!)

Jag ber att dagen blir bra, vilket jag tror den blir. Det viktigaste är att fokus är på rätt sak, vår kärlek.
Så låt oss se fram emot en fin dag och lägg allt annat åt sidan.

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0