The blessings you give us.

Jag finner inga ord.
Jag är bara så evigt tacksam, tacksam till Gud.
Tacksam för att han alltid ger mig vad jag behöver.

I detta fall oss, Ryan och mig, i samband med bröllopet.
Vi har nu betalat allt som ska betalas i samband med mat, festlokal osv. Och vi har då precis klarat vår budget. Det är en del småplock kvar, inga stora summor.. Har hela tiden litat på Gud, och inte varit orolig för det ekonomiska. Idag fick vi in en summa på vårt bankkonto, som inte var en bröllopspresent utan hjälp inför bröllopet. Vi tror absolut att det var Gud som använde nära vänner till oss. Och en stor summa, som kommer täcka allt vi behöver täcka.

Jag vill tacka Gud igen för att alltid vara trofast.
Varför ska jag oroa mig för morgondagen?
Gud vet vad vi behöver och när vi behöver det.


Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0