Gud är aldrig långt borta.

Har en liten dipp för tillfället, känner mig ganska nere. Det bästa då är att gå till kyrkan, vilket vi gjorde igår. Under lovsången kom en man fram till mig med en lapp, på lappen stod ett bibelord. Allt som sades kändes riktat mot mig, ord som jag behövde höra. Stunder då våra hjärtan hårdnar behöver vi öppna våra hjärtan och släppa in Jesus och hans kärlek. Efter mötet fick vi bön, och mycket råd angående bröllop och stress kring detta. Kände mig mycket mer fridfull efter.

På eftermiddagen igår hade vi marriage counselling, med Ross och Anna. Fick se ett specifikt bibelord på nytt sätt, med mer positiva ögon.
Ephesians 5



Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0