Den perfekta dagen.

Den 30:e juni kommer föralltid vara en speciell dag för oss, dagen då vi två blev en. Allt var så perfekt, det är enda ordet, perfekt. Vädret kunde inte vara bättre, strålande sol och ingen vind. Jag vet inte hur jag med ord ska beskriva denna dag, det var så mycket värme, kärlek och en del tårar hos oss men även hos de flesta gäster. Det som kändes väldigt speciellt och värdefullt var att alla var där för oss, och speciellt ni svenska familj och vänner, att ni kom till Afrika för oss, nästan för stort att ta in. Det var en sådan öppen stämning, alla blev vänner direkt och vi hade så kul. Skratt blandat mycket kärlek.
Vi är lyckligt lottade med två fantastiskt familjer och fina guldkorn till vänner. Allt vi vill säga är TACK, tack för att ni gjorde dagen så perfekt, definitivt bästa dagen/kvällen.

Jag är nu fru, fru Bahlmann. Jag har inte riktigt landat i det faktumet ännu, men jag försöker ta in alla känslor och allt nytt.


Love Mrs bahlmann



Kommentarer
Mobbro

Det är en härlig känsla, den att alla gäster var där för er. Ta vara på den!!! Kom tillbaka till den när ni behöver påfyllning!
Puss! / Mobbro

2012-07-16 @ 16:18:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0