Ta till vara på tiden.

När man vet att något inom kort kommer att ta slut, eller bli annorlunda ett tag.
Hur tar man då tillvara på den tiden man har?
Det rinner några tårar varje dag... Jag vill inte vinka hejdå till Ryan på onsdag.
Vi har varit ifrån varandra förr, vi har klarat det då och kommer klara det igen. Men det är som att min bättre hälft lämnar mig för en tid, jag behöver den andra hälften vid min sida, all the time.
Känns overkligt att vi behöver vara ifrån varandra igen, och för längst tiden någonsin. 

Det värsta är att vi inte vet när vi ses igen..
Jag hoppas jag får mycket jobb, så jag slipper tänka...
Mitt liv de närmsta veckorna, månaderna kommer bestå av mycket jobb och mycket träning. Däremellan också pluggande. Såklart också träffa vänner, men det är tomt här hemma när alla mina tre närmsta vänner flyttat..

"The best thing about the future is that it comes one day at a time."
- Abraham Lincoln

 
Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0