Nya tankar om bröllop.

Jag har nog alltid haft lite drömmar eller snarare tankar om hur jag vill ha mitt framtida bröllop. Jag är snart där, och situationen är långt ifrån vad jag föreställt mig. Allt blir annorlunda när man träffar sitt livs kärlek i ett annat land, från en annan kultur. Det behöver inte vara negativt, det gäller bara att kunna tänka om, se saker på nya sätt.

Att gifta sig i Afrika har aldrig funnits på kartan för mig, jag som alltid velat gifta mig hemma i min kyrka på Björkö. Men jag har vant mig vid tanken och nu känns det ganska häftigt. Tanken på att det är självklart att få ha alla nära vid min sida den stora dagen har alltid varit självklart, men det blir också annorlunda. Det handlar om mycket pengar och jag förstår att många inte har råd. Det hjälps inte, det är ledsamt... Jag vet att de som inte kan komma kommer att vara med i tankar och böner.

Jag har fått tänka om, big time. Men jag har träffat mannen i mitt liv, då är allt värt det!!

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0