Inspiration!

Idag har jag blivit sjuk inspirerad!! Inspirerad till mycket! Jag vill göra missions skola, lära känna Gud bättre, bo i Afrika, skaffa barn, gifta mig osv.
Det enda problemet med mig att jag vill att allt ska hända NU. Det mesta ligger långt i framtiden, så frågan är, hur ska jag ta mig till mina mål? Jag är fortfarande svårt att reda ut att hitta mins drömmar i allt jag längtar efter att få göra.
Min största fundering och fråga till mig själv just nu är, vad ska jag plugga?
- socionom
- globala studier
- skjutsköterska

Olika vägar... Helt olika.. Antigen åt terapi eller åt mer praktiskt och skjutsköterska eller något helt annat med globala studier..
Kanske något annat bra? Hjäälp.

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0