Bröllops hysteri?

Jag vet inte riktigt vad som händer... Jag blir bara mer och mer 'bröllopstokig'. What is happening?  
Kanske är det för att Ryan åkt och jag har tid att sätta mig och titta runt?
Köpte även idag en bröllopstidning med bra tips, där i en annons med bröllopsmässan, som är nästa helg.. Jag vill jag vill jag vill. Limpan, följer du med mig?

Ibland undrar jag hur jag till slut ska få ihop allting. Det finns så mycket jag gillar, det mesta i samma tema, eller någorlunda i alla fall. Men ändå, alla stora och små saker. Visst blir det lite extra krångligt att bröllopet är i Afrika, för hur ska jag ta med stora saker ner? Eller kan jag hitta det där nere?
Får be alla gäster ta med lite var! Vill även börja små pyssla lite saker, men jag är inte så pysslig, skulle dock vilja vara mer pysslig. Tråkigt att många vänner flyttat från Göteborg, men hoppas att jag får hjälp av de som är kvar.

Love 
Maja








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0