Mycket i huvudet.

Jag har sagt att det går bra utan Ryan vid min sida, och det har det gjort...
Tills idag.. Har varit en lite tung dag, kanske för jag inte känt mig helt kry. Vad vet jag?
Visst trivs jag hemm för tillfället, men Afrika är något speciellt! Jag älskar det. Och såklart saknar jag det mera när Ryan är hemma och gör kul saker.

Istället har jag tagit igen mig, försökt plugga lite.
Det är så mycket i huvudet!!!!
- Bröllop (Dekorationer, skor, hår, blommor, musik, och HONEYMOON!)
- Jobb
- Psykologi studier
- Digital bildbehandling
- Uppehållstillstånd för Ryan.

Även alla praktiskta tankar om framtiden osv.
Ibland undrar jag om jag hinner med allt, men det är bra att hålla sig sysselsatt.
Så slipper jag tänka så mycket och tiden går snabbt tills vi ses igen!

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0