Motivated!

Det var länge sedan jag var så här motiverad till att träna. Framförallt på gymmet. Jag kopplar liksom bort allt och bara kör. Det är så gött att bli helt matt efter ett träningspass!!
Idag var det ett svettigt spinning pass och efter det körde jag skiten ut mina armar.

Det är förövrigt kul att se alla olika människor på gymmet.
Vi har 'muskelkillarna'
Vi har nybörjarna
Vi har de som vill vara duktiga men mest pratar i telefon.
Vi har 'paret' (där tjejen går med killen till gymmet... De står mest och tittar på varandra och pussas lite då och då.)
Vi har majoriteten som kämpar på, lägger det på en bra nivå och pressar sig själva!

Jag får nog säga att jag tillhör majoriteten. Jag kämpar på!

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0