Konsten att vara cool.

Vi har en elev på jobbet som vill vara så cool...
Det går sådär kan man säga.

Han blandar hårdrock med djungelboken
och det bästa är att när han ska peka finger så visar han pekfingret istället för långfingret.
Fantastiskt roligt.

Vi har så många härliga elever med mycket egna personligheter.
Man måste ta allt med en nypa salt och se på allt med lite humor.
Det krävs tålamod, mycket sådant. Ni som känner mig vet att det för mig är en bristvara, men imorse fick jag höra det efter ett bråk med en elev i taxin. Kanske bra plats för mig? Även jag utvecklas!! Ibland visas dock inte alls mitt tålamod, även jag har bra och dåliga dagar.

Love
Maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0