Dröm som inte uppfylls.

Saker blir aldrig som man tänkt sig.. Oftast har jag inte svårt att ändra mig, byta perspektiv eller vara flexibel. Men vad gäller bröllopet är det inte lika lätt.. Jag har kanske inte haft en specifik dröm om hur allting ska vara. Men någonstans alltid drömt om dagen, och haft tankat om hur jag vill ha det.

Såklart så är det viktigaste dagen och att jag gifter mig med min bästa vän! Men vad som också är viktigt att de närmsta är med och firar. Jag har inte valt den här situationen, missförstå mig rätt. Jag är jätte lycklig med Ryan och skulle aldrig heller vilja byta hur allting blev. Men som jag sagt innan så är det oerhört tungt när de närmsta vännerna ger besked om nej efter nej.. Jag måste erkänna att jag trodde fler skulle kunna komma. Men det är oerhört mycket pengar och jag förstår, men det gör fortfarande lika ont att veta att det inte kommer vara vid min sida..

Kan jag inte bara vinna massa pengar och dela ut biljetter??? Visst ska vi ha en fest i Sverige, men det är inte samma sak. Då är vi redan gifta!

Well. I trust in the Lord that the day will be amazing. The family is always most important, and they will be there. <3

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0