Dagdrömmer

Jag sitter här och dagdrömmer..
Tänk om jag kunde hjälpa alla vänner att kommer ner till bröllopet..
Då skulle jag såklart göra det!!!
Jag vill så mycket, men det är så synd att pengar i många fall ska få bli ett hinder.

Pengar är jag egentligen inte orolig för, vi har pengar, mer än tillräckligt för bröllopet. Men vad som gör det hela svårt är en massa flygbiljetter. Min biljett ner i början av maj, ryans biljett till Sverige efter bröllopet och sen min biljett ner i höst och ryans biljett till Sverige nästa år... Det ger lite smått panik att vi måste lägga alla pengar på flygbiljetter...
Sen vill vi ju också kunna åka på smekmånad, som då också kostar lite pengar..
Fokus på att jobba och på att spara!
Allt kommer lösa sig, oroa er inte för morgondagen.

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0