Värdefulla samtal.

Det är inget annat som gör mig så inspirerad och full med kraft som värdefulla samtal.
Samtal om det mest värdefulla, tron. Att få dela tron, dela samtal och få se hur vi växer i tro.
Jag är ibland lite ledsen över att ingen av mina närmsta vänner bor nära, när jag är hemma i Sverige vill jag ha mycket kvalité, speciellt nu när min man har åkt tillbaka till SA. Därför är jag extra tacksam för gårdagskvällen med Sofia. Men även att få dela nya tankesätt och ställningstaganden som jag mött i Sydafrika. Det är så härligt med människor som är öppna, även om man inte alltid tycker samma så kan man ha en bra diskussion.
 
I allt detta blev det även mycket skratt åt gamla minnen, då Sofia hittat sina gamla dagböcker..
Tänk vad jobbigt det var att vara tonåring! Jag konstaterar igen, jag är så glad att det är förbi. Allt kretsade kring killar.. Det är kul att se hur långt båda har kommit sedan högstadiet!
 
Tack för en fin kväll!
 
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0