Utmattning

Efter nästan en veckas sjukskrivning var det idag första dagen på jobbet. Jag blev trött, men jag trivs så bra!
Har varit helt utmattad efter en hektisk sommar. Min kropp säger, eller mer skriker NEJ. Jag har sovit sedan i fredags, ändå känns det som om jag sprungit ett Göteborgsvarv. Jag måste hitta en bra balans, inse att kroppen orkar inte så mycket jag vill. Vila vila vila. Det som är mest frustrerande är att jag inte kan träna... Det som alltid hjälper! Min kropp orkar inte, mitt huvud klarar absolut ingen press. (jag är ganska bra annars på att pusha mig själv, speciellt när det gäller träningen.) Rådet jag nu fått är stillsamma promenader och njuta av naturen.

Over and out
love maja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0