Wouldn't change it, it's my life now.

Jag vet att jag ofta pratar om kulturkrockar, och om hut jobbigt det är. Inte minst inför bröllopet. Visst är det jobbigt, det ska jag inte förneka. Men det är mitt liv nu, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt! Jag kan inte tänka mig ett liv utan alla små problem som uppstår då vi kommer från olika länder och världsdelar.
Ibland måste jag bara få prata av mig.

Jag och Ryan måste hela tiden hitta vägar tillsammans, hur vill vi leva vårt liv?! Vi har olika saker med oss i bagaget, olika perspektiv från våra länder och föräldrar. Vi måste i slutändan hitta en väg som passar oss, kompromissa och hitta lösningar på hur vi vill ha det. Jag är säker på att det hela tiden kommer att komma upp nya saker, varje gång vi startar en ny livs fas. Vi har kommit såhär långt, så det är inget som stoppar oss. Det är du och jag. Det bästa är ändå, vi har Herren på vår sida.

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0