Sömnlös natt.

Det har nog aldrig hänt, att jag legat klarvaken i sängen så länge. Med världens huvudvärk, kände av stressen, men vad är jag stressad för? Det vet jag inte. Tittade på tv, läste och vid två drack jag lite blåbärssoppa, tog en huvudvärkstablett (som fick mig att slappna av) och satte på lovsång. Någonstans därefter somnade jag till slut.. 05:35 ringde klockan, jag insåg att det inte finns en chans att jag kan jobba efter att ha sovit 3 timmar. Men jag hade vaknat och var igen klarvaken, och det var ljust i rummet.. Tog en tablett som ska lindra stress och ångest, hängde en filt över fönstret och med ögonmasken på somnade jag efter ett tag. Vaknade strax efter 13, skönt! Men det blir en konstig dag när man äter frukost halv två på dagen.. Jag tänker försöka ta mig till gymmet snart, få ut mig lite stress, vill kunna sova inatt, och vill kunna jobba imorgon!!!

#sömnlösnatt

Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0