Nya situationer och nya människor.

Det är så skönt att i nya situationer få vara mig själv, den jag vill vara. Det blir lätt annars att gamla saker och händelser kommer emellan, man fastnar i mönster. Är på ett visst sätt för det har alltis varit så. Det är skönt att i nya situationer med nya människor kunna fokusera på mig, hur jag mår och vill vara. Att slippa tänka, slippa tänka på att människor dömmer utifrån händelser som varit.
Det är så stor skillnad på nu och för några år sedan, jag tänker inte längre på vad alla andra tycker och tänker om mig. Jag vågar klä mig som jag vill, mjukisar de dagar jag känner för det, utan smink när jag inte orkar. Jag tror jag lär mig mer och mer att se mig själv för den jag är, då är det också lättare för andra att se mig för den jag verkligen är.
Inget fake.
Ryan har hjälp mig mycket på vägen, hjälpt mig att lära mig att börja tycka om mig själv.


Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0