It's all in your head.

Allt sitter i huvudet!!
Det är inte bara kroppen som blir starkare utan träning utan du blir även starkare mentalt. Det är häftigt att se, jag har nog aldrig kommit till denna punkt av träning innan. Idag kan jag pusha mig själv mycket hårdare än för t.ex en månad sedan. Allt sitter i huvudet, det är vilja, och det är lättare att fokusera och bara köra. Det finns en gräns mellan att pusha sig själv för att man måste och för att man vill. Jag har kommit över gränsen och vill pusha mig själv för att jag vill! Jag börjar se resultat och då blir jag ännu mer motiverad. 

Jag vill kunna motivera andra! Att ni, vänner ska få känna detta! Det är så härligt. Alla skulle må bättre av att vara hälsosamma, äta rätt och röra på sig. 

Love
Maja 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0