Framtidsförvirring?

Jag sitter nu och ska söka till utbildningar.
Jag ställer mig frågan, vad vill jag egentligen? Vad känns bäst? Vad kommer bli bäst? Vart kommer jag in? Är det socionom, sjuksköterska, globala studier, dietist osv. Lite olika vägar att gå, men alla mot att hjälpa människor på något sätt. Jag är förvirrad, inget egentligen som jag är mer säker på än något annat..
Jag ber om vägledning, jag söker allt, i en ordning som känns bra, så får vi se. Jag hoppas det klarnar.
Jag tänker också såhär, sjuksköterska är inget jag haft i tanke innan men något som vuxit fram, nu hör jag många som rekomenderar det och som också säger att jag skulle passa som sjuksköterska. Hur ställer jag mig till det nu? Det är kanske inte det jag helst vill, men det känns som om jag blir pushad åt det hållet, är det Gud's sätt att visa att det är det jag ska göra? Ingen fråga jag kan svara på.
Han vet vad som är bäst för mig, så, jag kör på det du vill Herre.
Nu var det sagt, det ligger i hans hand!!!


Love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0