Onyttig söndag

Helt rätt!
En onyttig söndag men oerhört mycket mat... Imorse gick vi till kyrkan, och innan dess hade vi frukost såklart! Därefter direkt hem till Bahlmann's för en braai (grill) med mycket stek, korv, revben, sallad och potatissallad... Därefter mot Ramsgate och Ross och Anna för att fira lilla Gabriella som fyller 1år imorgon! Anna hade gjort en 'divine' smörgåstårta!!! GOTT! På det lite jorgubbstårta, kanelbullar och kex...
Jag tror vi kunnat rulla hem. Tur att vi tränade igår!! Haha. Tror inte vi tänker äta något mer ikväll, blir nog bara en kopp av te senare.

Tidigt tidigt imorgon åker Ryan till skolan för veckan, och jag stannar här på kusten. Känns som rätt beslut. Ska föröka få lite mer rutin i min vardag, något jag saknar. Ska träna varje morgon med Ryans mamma, och även försöka hålla mig till nyttiga saker. Ska också försöka få in kvalitétstid med fina människa! (Eller få in? Jag har ju all tid i världen!!! Frågan är ju om de har tid!) Mo som jag hyr av vill också träna Zumba med mig, såklart jag ställer upp! Jag behöver bli lite mer vältränad!
Ryan kommer ta med internet till skolan (ja det är afrika, och här har man internet som ett usb..) Skriver när jag kan!

Tack för fina kommentarer och mail.
Ni är guld värda!!!

Love M.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0