Lukter jag inte gillar

Hjääälp... Ryan knackar, kommer in i rummet och en stark lukt sprider sig i rummet... Lukt av gris!!! Jag skickade iväg honom till duschen, inte ens en puss när han luktar gris, det är min regel. Även fast han lämnar rummet så finns lukten kvar, och jag. Lukten och jag. Jag försöker öppna fönster och då kommer en annan lukt in i rummet, lukten av marijuana... Hjälp mig. Lukter jag inte är van vid och inte gillar.
Snart kommer iaf en väldoftande fästman in i rummet.

Av detta förstår ni säkert att jag åkt med Ryan till han skola denna veckan. Vi har haft en bra helg hemma på kusten och när Ryan tackade mig imorse för att komma med ville jag säga 'It's my pleasure' men i ärlighetens namn är det inte med nöje jag går upp 04:30 på morgonen... Well, vad gör man inte för sin käresta?

M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0