Hot water bottle and painkillers

Har gillar inte denna tiden varje manad, den far mig att ma sa daligt.
'Hot water bottle' och varktabletter har varit mina basta vanner under dagen.
Jag ar sa grymt trott, dasig, jag hade kunnat somna har och nu...

For att gora dagen lite roligare akte jag for att fixa mina naglar. Det ar namligen sant man har rad med har. Rad att lyxa till det och unna sig sjalv, det gillar jag. (Och det behover jag!) Just nu sitter jag hemma hos familjen Bahlmann och vantar pa att Ryan ska komma hem fran jobbet..

Dagens glada nyhet ar att Sean och Tegan (Ryans bror och fru)
fick sitt andra barn imorse, Lily. Allt har gatt bra.
An sa lange bara sett henne pa bild, men vacker liten flicka!!!!!

Var radda om varandra.
Omge er med manniskor som far er att ma bra.
Ge varandra komplimanger.
Och sist men inte minst, unna er nagot som ni inte gjort pa lange. (Det ar ni varda!!!!)

LOVE M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0