Förvirring?

Jag tror jag blir tokig ibland... Mitt huvud hänger inte med i alla förändringar. Kanske inte jätte konstigt med tanke på vilka vändningar mitt liv tar emellanåt. Såhär ligger det till, när jag är hemma i Sverige tror jag mig se människor, bilar, djur från Sydafrika. Men nu när jag är här tror jag mig se familj och vänner från hemma.. Jag vet ju att de inte är här! En annan sak som kan ställa till det är att varje gång jag 'byter' land byter jag också högertrafik mot vänstertrafik och tvärtom. Confusing, yes!
Jag försöker se världsvan ut, som om jag har allting under kontroll, som om jag vet vilken sida på av vägen jag ska göra. Men i ärlighetens namn hänger jag inte med i mitt egna liv, snabba vändningar som skapar förvirring i huvud och kropp.

M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0