Dålig dag och hemska drömmar

Igår hade jag en väldigt dålig dag efter många hemska drömmar... Vaknade helt utmattad och med känslor av ensamhet. Det är egentligen konstigt att drömmar kan få en att känna sig så nere. Spenderade det mesta av dagen i sängen, sov av och till fram till klockan fyra på em. Försökte med lovsång och böner de känslor som drömmarna fört med sig at försvinna.. Ryan kom hem från skolan sent igår men när han kom tog han mig till en italiensk resturang. Precis vad jag behövde!

Jag hoppades på en bra natts sömn inatt, men icke. Vaknar vid 02 av att jag har hög feber... Vad händer? Ryan är där och fixar juice och två alvedon.. När de började värka fick jag äntligen somnat. Och nu mår jag bra. Ingen feber, ingenting.. Knäppt.

Jag tar en lugn förmiddag då jag inte vill ha tillbaka någon feber...
Idag ska vi även boka Ryans flygbiljett till Sverige. Hurra!!

M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0