Those negative thoughts keep running through my head.

Tankar, jag måste säga att det är en sak jag har för mycket av!
Kanske för att jag har för mycket tid att ägna mig åt att tänka?
I boken jag läser var ett av kapitlen jag läste idag om våra tankar, och om hur vi kan stoppa negativa tankar. Framförallt, vi kan ändra på hur vi tänker!
Jag måste ofta säga stopp och hejdå till de negativa tankar om kommer på besök,
jag försöker ersätta dem med positivare tankar.
Jag har en dålig vana av att vara negativ och att tänka negativa tankar, men jag vill ändra på det!
Jag vill fokuserad på allt det fina i livet, allt fint jag har i mitt liv. Jag vill se de små sakerna.
Jag vill fokusera på kärlek! 

Här ska det bli ändring på tankarna!
M.


Kommentarer
Pappa

Bra Maja, det låter rätt kör på det!!

Puss på dig.

2011-10-20 @ 11:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0