Sötsug och fin helg

Jag är sötsugen!
Det är ju fortfarande helg, så skickade Ryan till affären med beställning,
jag hoppas han kommer tillbaka med det jag är sugen på!
(Han gick självmant, utan tvång! haha)

Gårdagen blev en kanondag! En heldag på stranden med svenskarna. Jag måste erkänna att det är ganska skönt att umgås med lite svenskar igen... Man vet hur alla fungerar!!! Allt blir då plötsligt lätt som en plätt. På kvällen hade vi en braai (grill) hos Bahlmann's. Potatissallad, grönsallad, KÖTT, majskolvar, korvar, chips, dricka. Vilken fest. Svenskarna fick lära sig en kul lek också. :) Tack för en go kväll.  

En solig söndag ser sitt slut. Vinden har ökat i styrka och ikväll blir det en lugn kväll. Ska snart göra lite mat, Ryan ska plugga lite och senare någon film. Imorgon åker han till skolan och det blir som vanligt tomt här utan honom. Jag ska försöka hålla mig sysselsatt med att träna, träffa vänner och att vara barnvakt. Jag hoppas det blir en bra vecka.

Var rädda om er!
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0