Barnvakt åt en fin liten kille.

Idag har det varit en hel dag med fullt ös! Har varit barnvakt åt fina Bayanda.
Vi har hunnit med en massa saker
(kanske också för han fick upp mig kl 07.15.... då blir det en lång dag!!!)
Jag var glad över att solen sken så vi kunde åka till stranden, vilket vi båda njöt av!!!
Jag njöt av solen och av att min hy börjar få lite färg medans Bayanda njöt mer av vattnet och sanden!
(Behöver jag säga att det var sand överallt?) 
Vi bakade också chokladbollar som blev 'teatime', och senare på em. till Owen och Oliva, Bayanda's nya vänner :) De som jag hyr av förövrigt.
Jag är helt slut, mest för att jag inte sov bra inatt men också för att jag inte är van vid att vara barnvakt en heldag! Vi har haft kul!!! 

Imorgon ska jag åka till PMB, jag får privat skjuts! :) Tack Maria!! 
Där träffar jag Ryan och för att senare åka till Durban och sova över på 'Happy Hippo' backpacker. Hela fredagen har vi för os själva. Kvalitétstid är väl behövt för oss båda. Första gången vi faktiskt åker iväg själva, och även om det  bara är Durban över en natt är jag glad att det händer. Hoppas även på lite sol och strand, får mig alltid att må bättre!! :)   

Jag längtar efter min cykel och svenskt godis!! Inte långt kvar dock...
Men om något får för sig att skicka så är det mer än välkommet!!!

Love M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0