Jag behöver känna att jag behövs.

Denna dagen började inget vidare...
Efter en sömnlös varm natt vaknade jag lite nere och saknade Ryan som gått till jobbet.
Jag är less på att inte göra något vettigt, jag vill ha en anledning till att komma ur sängen på morgonen, en anledning att vara upptagen på dagarna. Jag vill jobba, det kanske låter konstigt men efter att i mer än två månader inte ha jobbat är jag ganska trött på att vara 'ledig'. Jag vill vara trött pga att jag har haft så mycket att göra, inte trött pga att jag inte gör någonting... 
Jag behöver känna att jag behövs! 

Och jag måste hitta på något att göra idag... 
Unna mig något? Skönhetsbahndling? Shopping? Träning? 
Vi ser vad jag hittar på.  

Love M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0