När alla känslor kommer upp säger kroppen ifrån.

Jag mår inget vidare... Jag har feber, en dunkande huvudvärk och en ond hals..
Jag tror det beror delvis på alla känslor som kommit upp de senaste dagarna. Jag tvivlar inte alls på att psyket och kroppen är mer sammankopplade än vad vi tror.. När alla känslor kommer på en gång säger kroppen ifrån. Jag var oerhört tacksam att igårkväll ha Ryan, min fastman vid min sida, att be för mig, badda mitt huvud med våt handduk och bara vara här att älska mig.
Idag har Ryan åkt tillbaka till skolan, han kommrt först tillbaka nästa vecka fredag.. En sista vecka med alla slutprov. Du kan göra det Ryan, jag tror på dig!!!

Om 12 dagar landar vi i Sverige. Längtar efter att få träffa er alla igen!!!

Kärlek
M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0