A successful marriage requires falling in love many times, always with the same person.

Allt är så spännande, så nytt, men framförallt så stort!
Att planera ett bröllop, ett stort beslut en spännande framtid.
Det viktagste beslutet är såklart vem man säger ja till, vem som ska vara vid min sida resten av livet. Jag har blivit vald, och jag har valt. Ett bra och välsignat val.
När det är klart kommer all andra beslut, viktiga för att göra den stora dagen sådär perfekt. Alla tjejer har någon form av dröm, det är vad jag tror. Kanske är det mest tankar... Kanske därför alla beslut om hur allt ska vara blir så viktiga?
Vart? När? Hur?
Färg? Dekoration? Mat? Musik? Värdar? Bestmans? Bridesmaides? Ni förstår våra problem... Kanske fel att kalla det problem, men jag vill att alla ska känna sig delaktiga och att alla ska få en fin och avslappnad dag. Hur involverar man alla nära?
Återigen tänker jag på kärnan i detta hela, vilket är att Gud fört ihop oss två att leva ett liv tillsammans. 


Vi går hand i hand till en framtid som är ljus.

Love M.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0