You make me wanna say 'I do'.



8/5 - 2011


A day I'll never forget.
Dagen jag sa JA,
dagen som blev starten.
Jag är lycklig!
Äntligen har jag fått min 'partyman' (fäst man)
(och jag är en fästmö, gosh!!!)

Vid det här laget tror jag alla vet,
det jag saknar är att kunna ringa farmor.
Jag vet att hon ser och att hon är glad för mig.









Ringen är för stor så måste lämna in den för att de ska kunna förminska den. 
Men jag vill inte lämna bort den nu. Dilemma. Kommer ta mellan 2-7 dagar.
Men nu har ni alla sett den! :) 
  


Kommentarer
Evelina :)

åå jag saknar farmor med!! jag har så många gånger velat gå upp till henne och visa så mycket som min studentmössa och klänningen och bal kläderna.. åå jag saknar henne såå sjukt mycket!! att bara få höra när det knakar i golvet när hon går.. Allt!! men vi kommer träffa henne snart och då kommer det bli paryt för hele pengen :P det är de som gör mig glad när jag tänker på henne!! MEN DU!! sååå många GRATTIS kramar fårn mig!!! åå vad glad jag är för eran skull:D ha det bäst och njut av livet!!! :D massa kramar <3

2011-05-10 @ 12:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0