Sömnsvårigheter och en hund-fight

Vilken hemskt natt jag hade...
Kunde inte sova, gick och la mig vid 23 men vid halv ett hade jag fortfarande inte somnat.. Jag gick ner, åt en banan, gjorde mig lite varm choklad och la mig i sängen med lampan tänd, och med en predikan på mobilen. Jag vet att jag kollade på klockan 02.30 och därefter måste jag ha somnat, men inget minne av att jag släckte lampan.. Well. Sen vaknade jag klockan 06 av att jag behöve gå på toa, och kunde jag somna om efter det? Givetvis inte...
Kroppen är trött och huvudet gör ont, men kan jag sova? Nej.. jag är inte direkt sömnig heller..
En sömntablett ikväll kanske? Låter som en bra idé!

Igår vittnade jag även en hund-fight som var ganska dramatisk!!
Jag tror jag hade mardrömmar om fighten inatt...
Idag har en hund tagits till vetrinären, jag och Ry ska ta den större hunden nu när han kommer hem..
Den tredje hunden tror jag är ok...
Bloood överallt...

M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0